fredag 21 maj 2010

Strutsmän...en mindre lyckad kombo?

Karlar!!!!
Undrar om det finns någon struts-gen i dessa förunderliga typer av människor.
Män har en förmåga som INGA andra att blunda, gräva ner problemen, sopa dem under mattan tills det inträffar en smärre katastrof för att man ska bli tvingad att ta itu med dem.

...alternativt att "kvinna" tar itu med dem åt honom.

Är det någon som känner igen detta?
Eller är det jag som typisk kvinna som då istället är en överanalytisk ko?
-Kom just på mig själv- jag antyder att kvinnan då är genkombinerad med kossor, jo men varför inte?
Idisslar, check.
Blir mjölkad, check.
Har åtta magar, check. (en för vin, en för godis, en för mat, en för godis, och en för drinkar..uppe i fem men jag tror på att vi alla har några magar som är högst bundna till person)
Överanalytisk är ett kvinnligt drag har jag fått höra, och har ju självklart ingenting med kossor att göra.

Inga kommentarer: