fredag 23 april 2010

Hello Heltid!

Efter sex månader av deltid 80% har jag kommit fram till att om livet ska bjuda på mer än nudlar och skyhöga avbetalningar på icke-lyx som bilreparationer och soppakort, så blir det till att jobba heltid från och med nu!
Dessutom måsate J få ett jobb för att vi ska fixa till det här på bästa sätt.
Kunna flytta till större och känna att man får rum till att andas...
J var på en intervju igår för något fastighetsskötarjobb, vilket jag tycker skulle passa honom som handen i handsken..det var ju trots allt det han arbetade med innan han startade firma.

Dessutom då för att komma undan det där med skyhöga reparationskostnader, kommer jag inom den närmsta tiden fasa över till att åka tåg. Kan inte riktigt svara ännu på när det blir, men jag SKA. Skräcken biter tag i mig var och varannan resa när jag ser att det ligger bilar i diken och jag kan inte hjälpa att tänka, att det skulle kunna vara jag.

Det blir till att köpa TIM-pendlarkort, ska bara få in lite pengar så jag har något att ladda det med. =)

Inga kommentarer: