torsdag 6 maj 2010

Lilla Elina har hunnit bli ett år.

Jag bläddrade tillbaka ett år i tiden, när jag skrev om min förlossning. Jag gläds verkligen åt än i dag hur fantastiska tjejer det jobbar uppe på SÖS.

Och jag som trots två tuffa förlossningar tidigare, kände mig så trygg och cool hela vägen igenom.
Jag gjorde precis som de instruerade mig, jag flämtade och flåsade precis där jag skulle, och var så otroligt stolt att jag fixar föda så stora klimpar!

Idag blir det firande med vår lilla familj, och på lördag blir det stort kalas med alla släktingar och vänner.
Jag ska ge mig på att fixa en riktigt fin tårta till min lilla prinsessa och hon ska få en egen bit att äta på.
Det är lite utav en tradition att de får kladda med tårtan och mula in i hela ansiktet, det ser bara för härligt ut.

Jag längtar.Och Oj vad det ska fotograferas! =)

Inga kommentarer: